یاس ارغوان
یاس ارغوان

یاس ارغوان

اعتماد بخدا

 اعتماد بخدا


ﺣﻀﺮﺕ ﺳﻠﻴﻤﺎﻥ ﻋﻠﻴﻪ ﺳﻼﻡ ﺍﺯ ﻣﻮﺭﭼﻪ ﺍﻱ ﭘﺮﺳﻴﺪ :

ﺩﺭ ﻣﺪﺕ ﻳﻚ ﺳﺎﻝ ﭼﻘﺪﺭ ﻣﻴﺨﻮﺭﻱ؟

ﻣﻮﺭﭼﻪ ﮔﻔﺖ : ﺳﻪ ﺩﺍﻧﻪ

ﭘﺲ ﺍﻭ ﺭﺍ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﻭ ﺩﺭ ﺟﻌﺒﻪ ﺍﻱ ﻛﺮﺩ .. ﻭ ﺳﻪ ﺩﺍﻧﻪ ﺑﻪ ﻫﻤﺮﺍﻫﺶ
ﻧﻬﺎﺩ.

ﺑﻌﺪﺍﺯ ﮔﺬﺷﺖ ﻳﻚ ﺳﺎﻝ ...
ﺣﻀﺮﺕ ﺳﻠﻴﻤﺎﻥ ﺟﻌﺒﻪ ﺭﺍ ﺑﺎﺯ ﻛﺮﺩ ﻭ ﺩﻳﺪ
ﻛﻪ ﻓﻘﻂ ﻳﻚ ﻭﻧﻴﻢ ﺩﺍﻧﻪ ﺭﺍ ﺧﻮﺭﺩﻩ !!
ﭘﺲ ﺑﺎ ﺗﻌﺠﺐ ﺍﺯ ﻣﻮﺭﭼﻪ ﭘﺮﺳﻴﺪ ﭼﺮﺍ ؟

ﻣﻮﺭچه گفت : ﭼﻮﻥ ﻭﻗﺘﻴکه ﻣﻦ آﺯﺍﺩ ﺑﻮﺩﻡ ﺍﻃﻤﻴﻨﺎﻥ داشتم ﺧداوند
ﺭﻭﺯﻱ ﻣﻦ ﺭﺍ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺩﺍﺩ ﻭ ﻣﺮﺍ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻧﻤﻴﻜﻨﺪ ...


ﻭﻟﻲ ﻭﻗﺘﻲ ﺗﻮ

ﻣﺮﺍ ﺩﺭ ﺟﻌﺒﻪ ﻧﻬﺎﺩﻱ ،
ﺑﻴﻢ ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﻛﻪ ﺷﻤﺎ ﻣﺮﺍ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ
ﻛﻨﻲ،،ﭘﺲ ﺩﺭ ﺧﻮﺭﺩﻧﻢ ﺍﺣﺘﻴﺎﻁ ﻛﺮﺩﻡ ﺗﺎ ﺑﺘﻮﺍﻧﻢ 

ﻳﻜﺴﺎﻝ ﺩﻳﮕﺮ ﺍﺯ ﺁﻥ " ﺗﻐﺬﻳﻪ ﻛﻨﻢ "...



ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ می فرماید :


ﻫﻴﭻ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺯﻧﺪﻩ ﺍﻱ ﺑﺮ ﺭﻭﻱ ﺯﻣﻴﻦ ﻧﻴﺴﺖ ﻣﮕﺮ ﺍﻳﻨﻜﻪ ﺑﺮﺧﺪﺍست روزی آن...


زن بودن یعنی...

زیبایی هم مربوط به ظاهر شماست و هم رفتارتان. 

زن بودن یعنی زیبایی، ظرافت، لطافت، مهربانی .زن باشید! 

پیراهن‌های زیبا بپوشید، رژلب بزنید و خوشبو باشید. 

برای زیبا کردن ظاهرتان وقت بگذارید و از آن لذت ببرید. 

این کار به خودتان هم حسی فوق‌العاده خواهد داد.
مهربان باشید. یکی از خصوصیات زنانگی که مردها معمولاً ندارند، 

میل طبیعی شما به مراقبت کردن است. 

البته می‌توانید در عین حال آسیب‌پذیر بوده و به همسرتان نشان دهید 

که به او نیاز دارید اما می‌توانید از او هم مراقبت کنید. 
هرچقدر هم که قوی، مردانه و مستقل باشد، همه مردها دوست 

دارند که کسی از‌ آنها مراقبت کند.

اینکه نشان دهید چنین توانایی دارید باعث می‌شود سلاح خودش

رادر کنار شما زمین بیندازد و در کنارتان احساس امنیت کند و اجازه می‌دهد 

بخش آسیب‌پذیر او را ببینید، به شما قدرت خواهد داد. 

همه اینها برای ایجاد یک رابطه بادوام و

ایجاد احساس امنیت و آرامش برای دو طرف است.

همسرتان می‌خواهد لبخند شما به او گرمای زندگی دهد

و در کنارشما احساس آرامش کند. 


ادامه مطلب ...

یـــاد تـــو

یاد تو در قلب من تجلی گر عشق است

یادی که برای تو باشد را دوست دارم

تنهایی ام برای خلوت دل سرشار از وجود توست

تنهایی ای که برای تو باشد را دوست دارم

گریه کودکی پی مادرش نماینگر محبت توست

گریه ای که برای تو باشد را دوست دارم

آواز بلبلی از برای گل نشانگر قدرت توست

آوازی که برای تو باشد را دوست دارم

خنده پروانه ای از برای بهار جلوه گر عظمت توست

خنده ای که برای تو باشد را دوست دارم

و در نهایت

عشقت،وجودت،محبتت،قدرتت و عظمتت را میپرستم

و پرستشی که برای تو باشد را دوست دارم

ای خدای توانا

یـــــــــــــــــــــــــه تــــــــــــــــــــــــــــــار مــــــــــــــــــــــو عشــــــــــــــــــــــــقم


خدایا...

ببخش که دنیاتو میفروشم به یه تار مو عشقم ...

ببخش که یکیو دارم برام خدایی میکنه ...

ببخش که بیشتر از جونی که تو بم دادی دوسش دارم..

ببخش که بعضی وقتا سرت داد زدمو ازت خواستمش!

ببخش که گاهی وقتا عاشقانه میپرستمش...

ببخش که آرامشم خلاصه میشه تو صداش...

ببخش که دنیاتو نمیخوام اگه دنیام نباشه...

خدایا دوسش دارم!



عشق

همیشه در عشق به دنبال وصال نباش...

گاهی عشق چیزی نیست جز آرزوی خوشبختی...

برای کسی که میدانی تا ابد در دلت...

 دوستش خواهی داشت...