یاس ارغوان
یاس ارغوان

یاس ارغوان

تصمـــــیم با تـــــــــــــــــــــــــو


دنیــــــــــا....

اگه همه چیزش خوب و بی نقص بود 

میشد "بهشــــت"

یا اگر همه چیزش بد و ناقص بود 

میشد "جهنــــم"


امــــــــــا....

حقیقت این است که خوب و بدش مساوی است؛

خوب و بدی ، سختی و آسایش   دو روی یک سکه ی دنیاست...

همون اندازه که

"زشتی" هست ، 

"زیبایی" هم هست...

هرچه "شیرینی" هست ، 

همون اندازه "تلخی" هم هست...

هرچی "عشق" هست ، 

همون اندازه "غمش" هم هست...


هر کس به اندازه ی نگاهش و خواسته اش از بهشت و جهنم سهم میبرد...

اگر خوبــــــــی ها را خواستی و دیدی برایت مثل بهشت می شود...

زیبــــــا و پر از حس زندگــــی


یا اگر نه...

دلت خواست بدی هایش را ببینی...

می شود یک جای تنگ که روز به روز از آن بدت می آید

و ماندن در آن برایت سخت می شود...


صرفا "خواستن" نیست عزیز من...

همه ی اتفاقاتی که می افتد 

هم نکته ی مثبت دارد هم منفی...

حتی بدترین مشکلات!

میتوانیم نکته های مثبتش را ببینم و ناامید نشویم

یا اینکه فقط منفی ببینیم و زندگیمان زیبا نباشد


"انتخاب با ماست دوست عزیز"


چه خوب که بهشتی ببینیم


اینجا کجاست؟


کی میدونـــــــــــــــــــــــــــــــــــه اینجا کجاست؟


مهربان باش

مردم اغلب بی انصاف، بی منطق و خود محورند...

ولی آنان را بــــــــبـــــــخش

اگر مهربان باشی تو را به داشتن انگیزه های پنهان متهم می کنند...

ولی مهربـــــــان بـــــــــاش

اگر موفق باشی دوستان دروغین ودشمنان حقیقی خواهی یافت...

ولــــــی موفق بـــــــــــاش

اگر شریف ودرستکار باشی فریبت می دهند...

ولی شریف و درستکار باش

آنچه را در طول سالیان سال بنا نهاده ای شاید یک شبه ویران کنند...

ولی سازنــــــده بــــــــــاش

اگر به شادمانی و آرامش دست یابی حسادت می کنند...

ولی شادمــــــان بــــــــاش

نیکی های درونت را فراموش می کنند...

ولــــــی نیکوکار بـــــــــاش

بهترین های خود را به دنیا ببخش حتی اگر هیچ گاه کافی نباشد

ودر نهایت می بینی هر آنچه هست ،

همواره میان “تو و خداوند” است نه میان “تو و مردم”.

❤ولنتاین مبارکــــــــــــــــــــــــــــــ❤

امروز روز سپاس گزاری از خداوند است

زیرا که عشق را آفرید تا یادمان باشد کسی هست

برای عاشق بودن ؛تا با تمام وجود به او بگوییم

عشق من روزت مبارک

روز عشــــــــــاق فرخنده بـــــاد

دستهای تــــــــــو


بگذار همه ی زندگی ام گره ی کور بخورد …

دستهایتــــــــــو” که باشد ملالی نیست …

با نگاهتـــــــــــو” گره از همه چیز باز میشود حتی از دل گره خورده من … !





بابا دوست دارم...

مرد در حال تمیز کردن اتومبیل تازه خود بود که
متوجه شد پسر 5 ساله اش تکه سنگی برداشته و بر روی
ماشین خط می اندازد.مرد با عصبانیت دست کودک را گرفت
و چندین مرتبه ضربات محکمی بر دستان کودک زد

 
بدون اینکه متوجه آچاری که در دستش بود شود

در بیمارستان کودک به دلیل شکستگی های فراوان
انگشتان دست خود را از دست داد.
وقتی کودک پدر خود را دید با چشمانی آکنده از درد
از او پرسید:پدر انگشتان من کی دوباره رشد می کنند؟
مرد بسیار عاجز و ناتوان شده بود و نمی توانست
سخنی بگوید،به سمت ماشین خود بازگشت و
شروع کرد به لگد مال کردن ماشین
و با این عمل کل ماشین را از بین برد و ناگهان
 

چشمش به خراشیدگی که کودک ایجاد کرده بود خورد 

"بابا دوست دارم"

شام مامان

به مامانم میگم شام چی داریم؟

میگه آنچه گذشت!

میگم غذای جدیده؟

میگه آره

میگم خو حالا چیا توشه؟واسه سلامتی خوبه؟

میگه هرچی تو این هفته پختم و کوفت نکردی

قاطی کردم دو تا تخم مرغ زدم و مث کتلت سرخش کردم

اگه اینم کوفت نکنی فرداشب آنچه گذشت داریم

ماهیمون...

ماهیمون هی میخواست یه چیزی بهم بگه


تا دهنشو وا میکرد آب میرفت تو دهنش نمیتونست بگه


دست کردم تو آکواریوم درش آوردم


شروع کرد از خوشحالی بالا پایین پریدن


دلم نیومد دوباره بندازمش تو آب


الان چند ساعته بیدار نشده


یعنی فکر کنم بیدار شده دیده انداختمش اون تو قهر کرده


خودشو زده به خواب

عروس و مادرشوهر...



کتری مثل مادر شوهره مادام در حال جوشیدن



عروس مثل قوریه که با جوشیدن کتری اونم کم کم داغ میشه


پسر مثل استکانه نصفشو کتری و نصفشو قوری پر میکنه


خواهرشوهر مثل قاشق چای خوریه میاد به هم میزنه و میره

کسی که من می خواهم...

نه سرو و نه باغ و نه چمن می خواهم

نه لاله نه نسترن می خواهم

خواهم ز خدای خویش کنجی خلوت

من باشم و ان کسی که من می خواهم



بوسه...

بوسه بهترین سرقت دنیاست

چون هم دزدیش حال میده!

هم پس دادنش


.¸¸.•* *•.¸¸.تولدت مبارک عشقم.¸¸.•* *•.¸¸.


ت َ و َ ل ُ د ِ ت    مُ ب ا ر َ ک       


22 بهمن


^_^



19 مین ترنم فرا رسیدن سالروز  تولدت را در گوش قاصدکهای عشق و زندگی 
زمزمه خواهم کرد 
تا برف زمستانی از شوق حضورت 
بهار را لمس کند.



شـــادبـاش بـرای آرامـش بـخـش تـریـن فـرشتــه آسـمـانـی کـه از عـرش بـه

فــرش گـــامـ نـهـاد . . .

تــولــدتـ مبـــارکـــ : )




تولد تو آغازیست برای یک دنیا مهربونی

 

تولد تو همه خوبیهاست

 

تولد تمام زیباییهــــــــــــای زندگی

 

امروز روز تـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوست

 

امروز برایت زیباترین گلهای دنیا را خواهم آورد هر چند تو مهربانتر از همه آنهایی

 

همیشه به قداست چشمهای تو ایمان دارم چه کسی چشمهای تو را رنگ کرده است

 

ه وقت دیگر گیتی تواند چون تویی را بزاید ؟

 

فرشته ای فقط در قالب یک انسان !

 

فقط ساده می توانم بگویم

 

تولدت مبارک


عزیزم روز تولدت را با آسمانی پر از ستاره های چشمک زن

با دشتی پر از شقایق ها و با آرزوی موفقیت برای تو


به تو تبریک میگویم  


گل من تولدت مبارک




عزیز دلم تولدت مبارک

مهسا جون موارک  موارک

تولدت موارک




مهسا بانو


عاشقتم


تولـــــــــــــــــــــدت مبارک.



کوفتشون شه

پسر : الو عوضی؟
 دختر : سلام کثافت بعد هردو از ته دل میخندن

 پسر : خوبی کج و کوله ی من
 دختر : به توچه عشقم خوبم تو خوبی ..

پسر : خــــــــر نفهم حالتو میپرسم میگی به تو چه؟ شیطونه میگه بزم شل و پلش کنم ها

 دختر:گفتم که خوبم الاغ تو خوبی؟
پسر:فدای خنده هات شم که مثل شتر میخندی نفس

 دختر:مـــــــــرگ شتر خودتی روانی
 پسر:دلم واست تنگ شده بود آشغال دوست داشتنی

 دختر : منم
 پسر : خوب دیگه بسه خیلی باهات حرف زدم پر رو شدی

دختر:کوفتت شه باهات حرف زدم 
 پسر:مواظب خانمی الاغ من باش

دختر : چشم اقای بی ادب
 پسر : دوست دارم دیوونه

دختر : منم دوست دارم آقاهه و بعد خداحافظی ....

 چند لحظه بعد از این که تماسشون تموم میشه خنده رو لب هردوشونه ....
 والا منم از وقتی خوندمش لبخند رو لبامه
 خوش به حال اونا که ازینا دارن کوفتتون شه اصن...

کروکدیل...

کروکدیل رو هر وقت از آب بگیری...

.

.

.

.

.

.

میگیره جرت می ده!


آخه من نمی فهمم انتظار داری کروکدیل تازه باشه وقتی از آب 

میگیریش؟؟


جدی انتظار داری کروکدیل رو بگیری از آب ؟؟


کروکدیل هم قد توئه؟ شوخی داره باهات


حتما دانشجو هم هستی