یاس ارغوان
یاس ارغوان

یاس ارغوان

دلم اونی رو میخاد که...


دلم اونی رو میخاد که وقتی میگم میخام جیغ بزنم
 نمیگه هیس زشته میگه1...2...3


اونی که وقتی باهاش میرم دریا نشینیم یه گوشه
 و فقط حرف بزنیم و دریا رو نگاه کنیم آب بپاشیمتو صورت هم...

نترسیم از حرف مردم.زندگی خودمه دلم میخواد
دیوونه باشم...

کسی که وقتی بارون میزنه باهاش بدون چتر زیر
بارون قدم بزنم...

وقتی بارون شدید شه بگه وای چه بارونی بعدم
 کاپشنشو بگیره بالا سرمون و بدوییم و بگه یکی
از یکی دیوونه تر بعدش بزنیم زیر خنده و منم
عشق کنم از خندیدنش...

کسی که وقتی میریم مهمونی حواسش بهم
باشه...

وقتی مجبورم یه جمع کسل کننده رو تحمل کنم
بهم اس بده: قیافشوووووووووو
داره زجر میکشه هااااااا
پاشو بریم خونه خانمم
منم خندم بگیره نگاش کنم چشمک بزنه بعدم با
هزار بهونه از مهمونی خلاص شیم و وقتی اومدیم
 بیرون با هم بزنیم زیر خنده...

نصفه های شب خیابونا رو با هم دور بزنیم و به
 چیزای الکی بخندیم...

کسی که بی مقدمه ببوستم...

کسی که بی دلیل بپرم بغلش...

کسی که کنارش خود خودم باشم...

نظرات 6 + ارسال نظر
مهسا یکشنبه 19 بهمن 1393 ساعت 15:08

خوشا به سعادتت که نیلای تو همشو داره....

saygol یکشنبه 19 بهمن 1393 ساعت 13:00 http://saygollove.mihanblog.com

خیـــــــــرهـــــ بـــِهـ مَـــــردُمـــــــــ

نِشـــــَســــتهـــ اَمـــــــــ

تَنهــــــــــآیِ تَنهـــــــــــا

نَهـــــــ کَسیـــــــ حالَمــــــ رآ میــــــــ پُرسَــــــــد

نَهـــ کَسِیـــــ هَوآ یَــــمــــ رآ دآرد

عیــــــبیـــــ نَدآرد

سآلـــهآســـتـــــ بــِهــ ایــن زِنــدِگـیـــــــــ عــــآدتـــــــــ کـــــــَرده اَم!



آشنا هایم ;

غریبه هایی هستند ،

که تنها اسمشان را میدانم ...

saygol یکشنبه 19 بهمن 1393 ساعت 12:59 http://saygollove.mihanblog.com

گاهی گــذشــت میکنم ..

گاهی گـذر ..

و کاش ..

بدانی فرق این دو را ..

saygol یکشنبه 19 بهمن 1393 ساعت 12:59 http://saygollove.mihanblog.com

عشق یعنی :

به سادگی دست کسی را می گیری و به سختی هرگز رهایش نمی کنی !

همینطورررررررررررریه

مهسا یکشنبه 19 بهمن 1393 ساعت 01:00 http://gowithwith.blogsky.com/

نگاهت را به کسی دوز که قلبش برای تو بتپه

چشمانت را با نگاه کسی اشنا کن که زندگی را

درک کرده باشه سرت را روی شانه های کسی

بگذار که از صدای تپشهای قلبت تو را بشناسه

آرامش نگاهت رو به قلبی پیوند بزن که بی

ریاترین باشه لبخندت را نثار کسی کن که دل

به زمین نداده باشه رویایت رو با چهره ی کسی

تصویر کن که زیبایی را احساس کرده باشه

چشم به راه کسی باش که تو را انتظار کشیده

باشه اما عاشق کسی باش که تک تک

سلولهای بدنش تقدس عشق را درک کند

نیلای خووودم همشو داره

اسماء شنبه 18 بهمن 1393 ساعت 22:24 http://www.asma17blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام آپم بیا یه سر بزن

باشه...اسما خانم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد