یاس ارغوان
یاس ارغوان

یاس ارغوان

شعر عاشقانه


ابر شدم، صدا شـدی ... شـاه شدم گـدا شدی

شعر شدم، قلم شدی .... عشق شدم، تو غم شدی


عشق من ، دریای من .... آسوده در رویای من


این لحظه در هوای تو .... گمشده در صدای تو


من عاشقم؛ مجنون تو .... گمگشته در بارون تو


مجنون لیلی بی خبر ... در کوچه‏ های‏ت در به در


مست و پریشون و خراب .... هر آرزو نقش بر آب


شاید که روزی عاقبت .... آروم بگیرد در دلت


 

کنار هر ستاره ای ..... نشسته ابر پاره ای

من از تبار سادگی ..... بی خبر از دلدادگی



ماه شدم، ابر شدی .... اشک شدم، صبــر شدی

برف شدم، آب شدی ... قصه شدم، خواب شدی


عشق من ، دریای من .... آسوده در رویای من


این لحظه در هوای تو ... گمشده در صدای تو


من عاشقم؛ مجنون تو .... گمگشته در بارون تو


مجنون لیلی بی خبر ... در کوچه‏های‏ات در به در

مست و پریشون و خراب .... هر آرزو نقش بر آب


شاید که روزی عاقبت .... آروم بگیرد در دلت


نظرات 4 + ارسال نظر
مهسا جمعه 4 مهر 1393 ساعت 07:12 http://irongirls.blogfa.com/

عاشقم
اهل همین کوچه ی بن بست کناری
که توازپنجره اش پای به قلب دیوانه نهادی
توکجا؟کوچه کجا؟پنجره ی باز کجا؟
من کجا؟عشق کجا؟طاقت آغاز کجا؟
توبه لبخندونگاهی..
من دلداده به آهی..
گناه از کیست؟
ازآن پنجره ی باز؟
ازآن لحظه ی آغاز؟
ازآن چشم گنه کار؟

لحظه آغاز

مهسا پنج‌شنبه 3 مهر 1393 ساعت 22:36 http://irongirls.blogfa.com/

با کسی رابطه ی احساسی برقرار کن که

نه تنها افتخار میکنه که تو رو داره

بلکه حاضره هر ریسکی رو بکنه

که فقط و فقط کنار تو باشه!!!

احساس را فقط آدمای با احساسی مثل شما درک میکنن..

mahshad پنج‌شنبه 3 مهر 1393 ساعت 20:49 http://taranehayebigonah.mihanblog.com

ممنون از حضورت!!!

نقطه سر خط چهارشنبه 2 مهر 1393 ساعت 19:33

دلم گرفته خدایا تو دل گشایی کن

من آمدم به امیدت تو هم خدایی کن

به بوی دلکش زلفت که این گره بگشای

دل گرفته ما بین و دلگشایی کن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد